JULAFTON

WOOHOOO ...nu är de jul!!!
En av årets absolut bästa dagar :D ...Jag älskar hur man bara samlas och umgås och myser tillsammans. Det är den absolut bästa känslan som finns ...och julklappar är ju inte helt dåligt de heller.

Jag gick upp vid halv tio imorse och duschade, gjorde mig iordning, åt sista biten ur chokladkalendern och kollade julstrumpan(vilken inehöll tre trisslotter och mer choklad), sedan kom mormor, morfar och morbror Håkan hit och åt gröt och byte julklappar med oss. Pappa blev jätteglad för sin fina ram och sitt skithuspapper med sudoko på :D ...och själv fick jag Gossip Girl- boxen säsong 1 (syster fick 2:an), DKNY parfym och bodylotion, sängkläder och ett nattlinne.
Sedan åkte vi upp till våra kusiner i Ubbhult och åt julmat, kollade på Kalle Anka, Kan du vissla Johanna? och Karl Bertil Johnssons jul. Vi spelade gitarr och sjöng jullåtar och hade en riktigt sagolik julafton. Men det var även en del väntan, såklart ...vi bytte klappar här med och jag fick en kjol, ett armband, ett linne, hörlurar, ett besikset och en lampa(i 100 kr-present)

Tidigare har jag även fått min gitarr omsträngad och ett par underbart bra datorhögtalare.

BEST X-MAS EVER! ...och de bästa var att man fick fira den med hela tjocka släckten!
ho ho ho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0