Min torsdag

Det har återigen vart en ganska lugn dag. Jag gick upp halv elva imorse och åkte sen in till GBG för att julklapps shoppa lite tillsammans med min underbara vän Emilia. Fick lite idéer men har bara köpt en julklapp än så länge :S ...börjar bli lite stressigt. 

Åkte sedan till skolan för dagens enda lektion, franska. Men det var bara jag och min kompis Olivia som kom, så vi fick ledigt istället.

När jag kom hem försökte jag skriva lite på mitt ProjektArbete men det slutade med att jag gjorde allt annat än de :/ ...blää, jag orkar inte riktigt fokusera så här nära ett lov.

Imorgon är det PA-handledarmöte på morgonen och sedan den efterlängtade avslutningen :D ...yeiy.
Lov lov lov. Har även hållt mig till bara en kopp kaffe idag, så beroendet borde försvinna ganska snart.

Kommer inte på något mer nu, men allt som allt en go dag.
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0