Tisdag

Idag!
Ja va ska man säga, det har vart en ganska seg och go dag, vilken till större del spenderats i skolan. Skulle egentligen haft lektioner från 08.00-17.00 men alla lektioner var inställda idag, vilket jag fick veta när jag kommit dit :/

Jag har, trots den något jobbiga misen, försökt få något nyttigt gjort och  bl.a. lyckats lämnat in min sista webbdesign läxa för terminen, haft betygsnack med filmkunskapslärarinnan (det gick skitbra :D), fått veta att jag är ledig imorgon med(woohooo!) och blivigt bjuden på nyårsfest/dejt? ...inte så illa pinkat :P

Hahah ...har även sett min lillasyster att börja skratta, så mycket att hon råkade få upp en makaron i näsan... HAHAHAH :D 

Totalt sett en ganska normal dag ;)   Puss och kräm, talk to you later.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0