Små funderingar

..Jag tycker att de finns för lite tid. Jag vill ju göra en massa roliga saker, varför hinner jag aldrig med något? Jag vill dansa och sporta, jag vill lära mig spela cirka 10 olika instrument, jag vill utvecklas som fotograf, jag vill ta målarlektioner, jag vill lära mig bli en bra massös, jag vill bli bättre på att sy, jag vill göra min egen musik, jag vill lära mig laga riktigt god mat, jag vill bli kär, jag vill ha skoj och jag vill verkligen plugga till landskapsingenjör! Så hur ska jag kunna välja vad jag ska göra ..vilka drömmar jag ska följa? Jag känner mig helt förvirrad just nu...

Den stora frågan är nog egentligen om jag verkligen borde plugga vidare i höst?! ..Jag känner mig redo för de, jag längtar efter de och jag vill de verkligen, men jag måste verkligen stressa ner först ...blir jag mer stressad än såhär så kommer jag få magsår :( ..Kommer sommaren räcka för att jag ska kunna åka till Lund helt avstressad? ..Kommer jag njuta av att följa mina drömmar eller kommer jag vara lika stressad fast bara vara på en annan plats? ...Kommer jag någonsin hinna med alla andra drömmar?

Dessa frågor blir de till att svara på om cirka ett halvår ...när jag bott i Lund ett tag och vet hur de är, för till Lund ska jag iaf ...jag måste ju ge de en chans! :D ..jag säger som mitt favoritcitat "you can't fly until you try"(som kommer från Neverstores grymma låt 'Run and hide')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0