3, 4 & 5 februari

Tänkte fylla i dessa dagar med, bara för att!

3/2
- Vanlig dag i skolan
- Tripp till sjukgymnasten ...fick veta att jag lider av muskelstelhet att detta beror på dålig hållning och att jag är på gränsen till att vara överrörlig, intressant, och nu ska vi då börja jobba med detta så jag blir av med min ryggvärk! 
- Plugg

4/2
- Körlektion på morgonen, och mor hängde med för att få lite råd.
- Lång håltimma spenderad i skolkaféet tillsammans med massa trevligt folk
- Franska lektion
- Hem och sova i två timmar
- plugg, tills ett på natten och sedan städa jag lite i mitt rum(för att jag skulle haft filmkväll här dagen efter)
 
5/2
- Fysikprov, började må skit mitt i allt, fick feberfrossa och lite smått panik, så jag lämnade in provet, ställde in filmkvällen och åkte hem. Mådde skit resten av dagen också och kollade på tv hela dagen innan jag fullständigt slocknade på sängen, fullt påklädd, klockan tio på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0