Jag och mina funderingar

måste bara skriva av mig ...Jag mår inte bra idag, har inte gjort på hela dan, känner mig stressad och har en stor klump i magen. Jag hatar att må såhär, att känna mig så likgiltig ...allt känns meningslös och jag vill bara lägga mig i ett varmt bad och ligga där tills jag hittar en mening med saker och ting igen! blääblääblääääbläääääbläääääääääääääää!

Vet inte om jag ska skylla på vinterdepression eller lingon vecka eller om jag bara allmänt har en dålig dag, vad jag än skyller på hjälper de ju ändå inte i slutändan, jag mår helt enkelt skit idag :( ...och jag vet att de är illa om inte ens musik hjälper! Tror jag ska gå och dra täcket över huvudet och hoppas att jag mår bättre imorgon. Tack för att ni lyssnar (eller ja läser). Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0