It's called to 100%

fortfarande sjuk ... börjar bli segt, har inte lämnat huset på hela helgen.
Idag har jag pluggat fysik och franska, sett på 'Sommaren med Göran' med Frida och Vickan, spelat kort med mamma och precis kollat klart på 'Spiderman 3'. Jag började gråta i slutet, snacka om att jag är inne i en känslosam period just nu.  De va verkligen längesedan jag måde såhär dåligt, man känner sig bara så lite, missförståd och ensam. De är speciellt då de är jobbigt att vara singel! Jag skulle vilja ha en pojkvän som kunde komma och hålla om mig, trösta mig och förstå mig. Vet någon var man hittar sånna killar? ...någon som inte är rädd för att öppna sig och vara totalt ärlig mot mig? ...någon som är beredd att älska mig precis som jag är? ...någon jag kunde bli kär i?
Jag antar att de bara är att vänta tills någon kommer förbi ...önskar att de händer snart :)
...är som sagt EXTREMT känslosam idag!

Hoppas på att må bättre snart, vill träffa alla klasskompisar och känna mig lite levande och social igen. Vi får väll se hur de går. Sova-dax! God natt <3

 Bilden kändes ganska passande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0