18/1

Idag har jag mått lika skitigt som igår kväll :( ...ryggont och feber = stanna hemma från skolan och tycka synd om mig själv :P
Imorgon ska jag återgå till livet igen, då har jag massa roliga saker planerade och en väldigt kort och trevlig dag i skolan. Nu ska jag sega bort resten av kvällen, fick precis reda på att mamma har köpt ett nytt mobil abbonemang till mig så snart tillhör även jag Tele2 familjen :) (som precis alla i min skola)

Nu blir de Idrottsgalan med mor och far, heja heja Helena Jansson för årets Jerringpris! Roligt att orientering blir lite uppmärksamat.
Puss och gokväll 

 Orientering is the shit!

(Tyvärr vann hon inte, men att komma fyra är inte fy skam de heller!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0