Godmorgon

haha eller jag eftersom klockan är tre kanske de inte är så passande längre :P
Jag vacknade vid halv elva idag och låg sedan och snoozade i två och en halv timma ...snoozknappen är farlig!
Men men väl uppe har jag ätit frukost framför tv:n, försökt komma igång med plugget och ätit våfflor :D Snö ute, våfflor och en kopp te i handen kändes behövligt en söndag som denna! Ska kämpa med plugget ett tag till och sedan byta från pjamasen och ge mig ut i snön en stund. Hoppas ni haft en händelserikare helg än mig :P
Pussar och kramar

Måste bara tilläga att jag ÄLSKAR Lisa Rinnevuos tavlor något enormt! <3
http://www.sodragalleriet.se/graphic_s.aspx?art_ID=13
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0