Lördag

Idag har jag varit ute och gått med Hanna och Zack, en ursöt liten hund. Vi gick om kring i skogen i över en och en halv timma och hann då med en tur på Bergsjön. Isen var jättetjock och vi gled omkring och gjorde lite piruetter :)
Sedan gick vi hem till henne och gjorde en skitgo pesto-pasta, vidare hem till mig där Hanna hjälpte mig att göra mig iordning inför en utekväll med Kristian och Mimmi.

Jag träffade Kristian i Brunnsparken runt tio och vi hann precis till Gretas innan dem började ta inträdesavgift. Jag va ganska seg kan jag lova, men jag blev piggare när min lilla Mimmi kom dit (runt elva). Blev dock en ganska kort kväll då alla va trötta, så vi tog tjugo över ett bussen hem till Emilia där jag skulle sova över. Emilias familj hade vart inne i staden och ätit middag hos bekanta, så vi fick sällskap av dem på bussen. Trevligt trevligt.
Väl hemma gick vi och la oss nästan direkt då Mimmi skulle spela innebandy match morgonen efter.
Puss och nattinatt :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0