HaHaAhaa

Dagen började med att vi körde morbror till Landvetter flygplats ..han skulle åka och hälsa på sin flickvän och såg riktigt glad ut när han haltade iväg med en blombukett i ena handen och en resväska i den andra :)

Sedan åkte jag och mamma vidare och hälsade på söta Emilia på jobbet, där vi oxå köpte oss två fetknoppar och en fikus ...jaa växter alltså ;) Jag tyckte hela grejen va så rolig att jag lyckades svälja tuggummit mitt i en skrattattack :P

Vi va oxå på IKEA och MIO och införskaffade lite nytt ..däribland en extremt söt gossedjurs-sköldpadda som ska sitta i vårt vardagsrum :) ..Vi passade på att byta storlek på en ring jag fått i studentpresent och sedan vart de full fart mot Mölndal där jag hade en körlektion vid fyra. Vi hann och körlektionen gick helt okej :D

Eftersom vi fortfarande inte hittat 'skatten' hann jag inte byta ett av halsbanden jag fick i studentpresent (sista dagen med bytesrätt idag) ...men men jag ska fortsätta leta och hoppas att jag m.h.a. mina valpögon kan få dem att låta mig byta någon dag senare ändå ;)

       
             Nu luktar de mat här, MUMS :P ...hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0