Midsommar-helgen

Hade en riktigt mysig midsommar tillsammans med 'tha gang' ...vilket innebär Marielle, Josefine, Martin, Simon, Mats, Daniel, Alexandra och Emelie :D
Vi åt och lyssna på musik, spelade lite olika spel, filosoferade och hade de allmänt skitgött.
Alla sov över och vi spelade lite kubb lördag "morgon" innan jag lämnade av folket vid tåget :D

Lördag kväll spenderades hos släkten i Ubbhult. Jag lyckades som vanligt förälska mig i en liten underbar kattunge ...Katten Jansson heter han. Jag ska troligen få med mig honom när jag flyttar ner till Lund och ni anar inte hur glad jag blev när min faster föreslog detta :D

Denna strålande afton har vi vart i Sävedalen och firat min kusin Mattias som fyllde 10 år idag ...Grattis igen!
Vi åt glasstårta och spelade fotboll med en av grannflickorna och (med *lite* fusk) vann hon och jag över lillskiten ;P
        I RULE AT SOCCER! INDEED! :D

I övrigt inte mycket planerat i sommar, utom en snabbvisit till Malmö, utan ska försöka fokusera på att ta mitt körkort innan flytten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0