Hola alla!

Nu är jag tillbaka ..kände att de var dax!

Har haft ur mycket roligt som hellst för mig här nere. Man skulle kunna säga att jag älskar livet just nu.
Däremot har jag ju massa små problem som alltid men jag låter inte de ta överhanden längre utan är bara mig själv och gör så gött jag kan, de känns härligt :D

Jag har läst en galet jobbig kurs de sista tre veckorna och imorgon är jag äntligen klar med den, WO-freaking-HO :D ...men först har jag en hemtenta som jag sitter och försöker skriva på (de går inte speciellt bra). Den ska mailas in imorgon vid fem men jag kommer ingen vart :/ ..gör allt annat istället.
Har suttit inne på mitt rum hela dagen tog en välbehövlig utflykt från 'grottan' och var borta och lånade ut en bh till min kompis Joan förut (en kille, uttalas Johan men stavas utan h) ...vi ska nämligen ha GLITTER-fest på skolan och han ska vara utklädd till transa, så jag hjälpte till att trans-transformera honom ;) haha
Ser sjukt mycket fram emot denna festen, känns både passande och välbehövlig efter denna helveteskurs!
Jag ska servera under sittningen och sedan dansa röven av mig på eftersläppet, kommer bli legendariskt :P

Innan jag går och fortsätter med tenta måste jag även säga att jag längtar till jul :) ..ska bli så skoj att komma hem och krama om alla! ...Ligger snö på marken nu så då tänker man på jul konstant ;)
Pusspuss och piroger till alla!



Jag och Karin från klassen ...en exkursion på ett stenbrott (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0