Helgen

Har haft familjen här i helgen, vilket var riktigt mysigt! Dem hade med sig de sista flyttlasset med mina saker så nu bor jag här på riktigt, börjar verkligen kännas som 'hemma' nu! :) Vi lyckades också välta min ena rumskompis tv ner i marken men den överlevde på något mirakulöst sätt!

Jag och far var och kollade på 'SPAMalot' en hyllning till Monty Pythons 'The holy grail' (Grymt rolig), vi sov hos familjen Toft, gick på promenader och kollade på 'P.S. I love you'. De va riktigt roligt!
Igår tog vi en snabb sväng i parken och sedan återvände dem hem till ingenmansland ..hmm förlåt, jag menar Kållered! Jag, jag plockade i rummet och bara fanns till ...återhämtade mig skulle man kunna säga. De kom förbi två kompisar till rumskompisarna vid nio på kvällen och vi åt kaka och pratade, efter de hade vi husmöte och vi höll på att placera om saker i köket fram tills midnatt. Men en rolig helg har de allt vart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0