De går framåt...

Idag gick jag på lektionerna och de var riktigt skönt att slippa känna sig så begränsad utan faktiskt komma ut lite :) Fick däremot världens hostattack fem minuter innan vi skulle sluta, slår vad om att jag höll på att hosta upp matsäcken, de var mindre skoj. Jag fick iaf gå ut så att de skulle kunna fortsätta med föreläsningen. Väl ute så hostade jag ännu lite till och undrade över varför jag gått till skolan idag, men tillslut gick de bra. Åkte hem och åt lunch och sen va de tillbaka igen för att gå på växtvandring ...något som är väldigt bra att vara med på inför vår kommande träd-tenta så kände mig skyldig att gå på de eftersom jag inte orkat plugga ett jota i helgen :P

Sen jag kom hem vid 15-tiden nu har jag bara hunnit dricka kaffe och vältra mig i choklad medans jag pratade med rumskompisarna :D Riktigt mysigt faktiskt och något som behövdes för annars hade jag totalt gett upp just nu! ..Plugget vill inte funka och jag har börjat få hemlängtan! Man längtar efter allt välbekant liksom, allt är ju fortfarande ganska nytt här nere ...men de ska jag ändra på på onsdag. Ska då in och träffa Hannah i Malmö och kanske shoppa lite eller se en bio eller nått annat trevligt! Ska bli skoj! :D

Be med mig att jag kan komma igång med plugget nu ...de behövs verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0