Måndag den 13:e

Åkte med morgontåget hem till Skåne, under resan kollade jag på 'Never Back Down', drack öl och åt wienerbröd ...Gud va fräck jag kände mig^^ haha
Klockan 10 var jag framme i Lund, satt där och drack kaffe en stund och hoppade på en buss mot Alnarp vid kvart i 11. Jag va hemma vid halv 12 och lektionen började inte förrens 13 så jag hann både hänga upp gardiner, laga taklampan och äta lunch. Lektionen slutade vid fyra så då cyklade jag hem och packade upp resten, kollade på V Mars. Ibland är livet skönt :P

'Never Back Down' var förövrigt riktigt bra, de är en romantisk kampsportsfilm(låter helt skevt när jag sa de så, hehe) och man får se riktigt stiliga magmuskler, något som jag endast nämner för att jag finner de rätt intressant att se hur upprepad träning kan ge resultat i form av... ;) Mums, säger jag bara! haha


Kommentarer
Postat av: Josefine

Så du åkte inte hem förän på måndagen, kunde inte förmå dig att vara med oss på söndagen och festade med dina vänner? Vi blev lite besvikna. Tycker inte riktigt att det är okej att göra så. Du sa ju till mig att du skulle åka hem på söndagen ("har ett tåg att passa")? Varför Sandra? :O

2010-09-16 @ 17:28:08
Postat av: Sandra

Jag skulle åkt hem på söndagen, hade helt ställt in mig på de men fick inte den biljetten på Tradera. De visste jag inte förrens på söndag morgonen så fick lite smått panik med att boka en annan biljett.

De va ju på söndagen jag inte hade tid så förstår inte varför du tyckte de va dumt att jag gick på 20-års festen på lördagen. Tråkigt att ni blev besvikna, de var inte meningen ...men tycker de är lite tråkigt att du kräver en förklaring och inte litar på att jag gör så gott jag kan för att hinna ses.

2010-09-16 @ 23:30:35
Postat av: Josefine

Spelar ingen större roll egentligen, kändes oss bara lite åtsidosatta. Inget att börja bråka över, dock och speciellt inte via internet. :)

2010-09-17 @ 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0