Småtting-middagen 2010

Kom precis hem från kvällens eskapader och såg att datorn stod på så tänkte slänga upp en uppdatering för imorgon lär jag inte orka ur sängen :P

Kvällen har varit mycket trevlig ...de har vart filmvisning med temat vett och etiket, grön mat, vanlig och mycket god mat, spex och tal i mängder, traditionsutövningar, nya bekantskaper har knutits, sång i mängder, dans i mängder, efterfest, skitsnack och björnbärsätning :)

Först var de middag, sedan blev de dans fram till fyra, sedan gick vi vidare till Kasernen(som ligger typ 3 hus iväg från mitt) med prat om allt ifrån 'Torsk på Tallinn' till fotografi till bugg :P Trevligt som tusan ...jag tog sällskap med Sebastian och Joan hem och vi stannade utanför mitt hus och åt björnbär ett tag.

Nu tänkte jag gå och lägga mig, om du läser detta innan 14.00, söndag, så gör du bäst i att inte ringa mig ;) Puss och god natt to you all <3


Måste oxå informera om att jag nu fått min kårnål och sångbibel(alternativt bok) och offentligt blivit en fullfjädrad ASKetare, äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0