Crazy week

Allt har känts väldigt konstigt denna veckan, vet inte varför ... allt går upp och er som en berg-och-dalbana :S

Måndag:
- tidig till skolan för att skriva prov på morgonen
- de hagla ute
- arbetsintervju
- ont i magen
- umgås med Mimmi <3
- fick tid för en andra intervju (måste ha skött mig bra :D)
- sydde ett kuddvar och en "mobilpåse"

Tisdag:
- våfflor till frukost
- de hagla ute
- strul med oppositionstiden för PA (p.g.a. att alla lärare som skulle vara med inte kan komma hem från London i tid)
- ont i magen
- får sluta tidigare (kl. 11.50 istället för 16.45) ..WOHOO
- mys i caféet med massa söta folk <3
- storbråk med liten syster
- somna på alltanen (kl. 15.30)
- plugg!

Onsdag:
- Opposition på PA
- det haglar ute
- Håltimma, spenderad i caféet
- Psykologiredovisning
- Arbetsintervju  .. dem messade precis när jag skulle åka och ställde in .. skulle få en ny tid snart.
- de hagla ute
- hem och somna i soffan
- kolla på tv hela kvällen

Som ni ser är de två saker som är återkommande .. jag kan inte göra något åt vädert men idag, torsdag, gick jag iaf till vårdcentralen och kollade upp min mage. De visade sig att jag har magkatarr .. fick medicin och rekomendationer om att stressa mindre och inte dricka så mycket kaffe :S ...JAG KAN INTE LEVA UTAN KAFFE... har försökt idag men de sluta med att jag gått omkring som en sengångare hela dagen :( ..verkar inte bli någon skola imorgon heller. BAAAH!

I övrigt har min farfar åkt in till sjukhus idag :( ...förhoppningsvis är de inte så farligt med honom.
Nu måste jag gå oc lägga mig, annars kommer jag somna på tangentbordet.

Good bye and good night! Kisses to you all from me (nedan) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0