2, 1 ...The D(eportion) Day

Nu har jag flyttat, blev praktiskt tagen utvisad ur mitt gamla rum ...Frida var väldigt övrig att ta över de. Har ett nytt rum i ett radhus i Alnarp nu och de duger fint åt mig :)
Har haft fullt upp här nere ni med att packa upp och lära känna folk och bara trivas!(Bloggen får komma lite i andra hand då, tyvärr)

2 dagar innan jag flyttade träffade jag GTI-gänget i GBG och fikade. De va riktigt skoj att hinna träffa dem alla.
Sen blere hem och packa faktiskt :P

1 dag innan så gick jag på bio, Interception, med Emelie och Josefina från Kunskapsgymn.. De va en riktigt interesant film faktiskt ...man måste verkligen tänka och hänga med hela tiden, så man blir verkligen engagerad och den är väldigt bra och häftigt gjord MEN, de måste ju alltid komma ett men ;), filmens handling va kanske något väll långsynt för att riktigt falla mig i smaken ...jag gillar ändå mer realistiska filmer bättre :P haha
På kvälla käka vi oxfilé, hasselbackspotatis och favoritsås vid de fina matsalsbordet, GÖTT som tusan!
Sen vart de till att panikpacka de allra sista, blev klar ungefär vid midnatt :P

FLYTT! De gick fina fisken alltihoppa, men jag hade världen fjärilar i magen den allra sista sträckan innan jag kom fram. De va riktigt trevliga rumskamrater och ett rum på övervåningen, precis som jag ville ha :)
När vi tagit in allt åkte vi till närmaste köpcentrum och införskaffade en cykel till mig, sen bar de av till Malmö för kaffe hos Toft´s ..väldigt mysigt! Passade oxå på att köpa massa mat att fylla kylskåpet med innan mor och far åkte hemåt igen ..Mat=Glädje :D
Resten av kvällen spenderades med att lära känna folket i huset, packa upp och äta resterna av oxfilén samtidigt som jag pratade med Emilia i telefon.

Hahah liten uppdatering om livet här ..Bilder på huset och rummet ska jag försöka lägga upp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0