Bunden, kall och myggbiten :P

Idag har de återigen vart fullt upp ...jag har vart trött som tusan hela dagen men försökt hålla humöret uppe! Har haft lite olika informationsmöten, gjort lasange och fixat nycklar och användarkonton till alla möjliga trevliga ställen. Sedan började småtting-aktiviteterna: Fika, lagindelning, frågesport och hinderbana har hunnits med. Mitt lag äger ju såklart, men allt jag fick göra under hinderbana va att stå fastbunden vid ett träd med två andra undersköna damer och peppa resterande lagmedlemmar. Lite småtråkigt men man ska inte klaga.

Annars har jag ganska fullt upp på dagarna med att prata med folk och fixa allt som kan tänkas behövas fixas gällande flytten ...skickade in en anmälan om adressändring nu för någon timma sedan. Finns fortfarande typ en triljon saker kvar. När jag fått lite vett på rummet ska jag lägga upp bilder oxå, nu säger jag väll tillsvidare god natt ..de väntar ytterligare en fullspäckad dag imorgon :D

 Denna bild är allt jag har att bjuda på änsålänge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0