Speedad

Idag tog jag mig en låååång sovmorgon haha ..gick inte upp förrens 12 och satt framför tv:n och dryga fram till lunch. Till lunch lagade jag omelett, som faktiskt blev riktigt god (stort ganombrott i min matlagningskarriär, sist jag skulle göra omelett så blev de pannkaka av de hela ...bokstavligen :P) Så de va lyckat!
Jag har även plockat krusbär, gjutit en betongstol och håller just nu på att färga systers hår :P ..lite mer aktion idag än igår haha. Måste skynda mig nu ..ska hämta Anna om en halvtimma.
Ikväll blire utekväll med Anna, Emilia och Emelie ^^ ..mer om detta imorgon! Puss, kram och vänskaplig lavett
 


Inspirations musik + 3 koppar kaffe ..gör alltid susen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0