Topp 3

...minnesvärda kommentarer fällda i somras!(jag anser nämligen att de börjar bli höst ...nu när man dras med årets första förkyldning och så) Så jag har satt ihop denna lista för att hedra den gångna sommaren.

1. Mammas sköna kommentar, när min kusin Johanna både gjort slut med sin pojkvän och skaffat större säng, "Se de possitivt, nu har du plats för en större pojkvän!" Hahahah ..OSLAGBAR!(chockande att den kom från mamma oxå) :D

2. Kusin Ingrids kommentar i bilen när vi svänger in på Ullareds parkering "Vi har lyssnat på könsrock hela vägen till KnUllared" ...den satt så himla fint!

3. --- (Väntar fortfarande på en riktigt minnesvärd kommentar till :P) Kanske "Jag har inget orientalsinne!" :P

Och såklart en sommarbild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0