Film, film, film!

De blev en filmernas helg ändå, fast inte så som de först va tänkt... Mamma fick hyrt  några filmer till mig och F istället. Allt som allt har jag fått sett tre filmer i helgen:

17 again - Söt, typisk amerikansk, film. Den va väldigt rolig och bra med massa små gester och detaljer som höjde den ett extra snäpp. Lite nördar, lite basket, lite kärlek och dessutom är Zac snygg, snygg, snygg i denna film!
 4/5 

Sommaren med Göran - Guud va jag skämdes :P ...En skitrolig film och förvånansvärt bra men alla pinsamma stunder, jag klarar inte sånt ...jag börjar skruva på mig och rodna(känner la igen mig). Den slutar riktigt gulligt och nu känner jag att de nog finns chans även för en galning som mig ute i stora vida Sverige :)
 4/5

Spiderman 3 - Nästan lite för 'science fiction':ig för mig, men i slutänden handlar den ju oxå om vänskap och kärlek och de är ju såå fint!
 3/5  

Lyckade filmval ändå, må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0