Skidresan :)

såå ..skidresan igår. Vi va två tjejer, Jag och Cissi-lilu ;), och resten killar som åkte och de va skoj, skoj, skoj. Vi samlades utanför GTI klockan 06.00 och satte av mot Sunne, resan dit tog fyra och en halv timma men vi kollade på 'Sällskapsresan, Snowrollers' sov en stund och kom in i rätt moode så de kändes inte så farligt ändå.
Väl framme hyrde vi skidor, jag lyckades ramla inne på skiduthyrningsstället och så i mitt knää ...mindre kul, och började åka. Jag tyckte jag klara mig bra men, såklart, gjorde jag världens vurpa under sista åket ..menmen. Sedan väntade 4,5 timmars hemresa också, då såg vi 'Sällskapsresan, eller finns det svenskt kaffe på Grisfesten' ...en extremt rolig film :) Kom hem runt nio, spanade in nya serien 'Vampire Diaries', duschade och gick och la mej ganska tidigt ...va skittrött jue :P
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0