11/1

Stressig dag idag. Startade med att följa med min syster till vårdcentralen ...hon skulle ta blodprover. Fick sedan skjuts till skolan som började klockan 09.40 med fysik, hade sedan håltimma i ca tre timmar vilka jag spenderade med en körlektion, åka och boka biobiljetter (ska gå på Sherlock Holmes med Mimmi och Charlotte på onsdag) och åka lunch, i form av en jättegod baguette med parmaskinka, mozzarella och pesto i, på spårvagnen ...såg även söta Erika på spårisen :P
Sedan tillbaka till skolan för att ha 'Staden & Framtiden'- och franska lektion, slutade 15.50. 
Efter skolan mötte jag upp mamma i staden och vi åkte och handlade. Hon hade vart och klippt sig och efteråt råkat vandra in i en inredningsaffär med rea på allt, vilket slutade med en massa fina "flytta-hemifrån"-prylar till moi :) ...Jag fick en tekanna, 2 matchande muggar, en matchande skål, en mjölkkanna och två burkar att förvara te i. De va jättefina saker och nu längtar jag verkligen till Lund, de kommer bli SÅ bra! :)

Nu på kvällen hade jag egentligen planerat att träna, men somnade framför tv:n istället. Lyckade fantastiskt nog få lite läxa gjord oxå. 
Har även spenderat hela dagen med att tänka på Kristian, kan inte få honom ur huvudet. Kanske börjar de verka kärlek :P ..vem vet.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0