Porr!

Hahah, gårkvällen spenderades med Mimmi och Lisa och vi hade sjukt skoj!
Vi va ute och åkte pulka på  vår baksida, jag iklädd en riktigt sexig och tajt blå skidoverall

...och på startplats nummer sju har vi 'Den blåa kondomen'      *PIIIP*

Höll på att vika mig av skratt när grannen kom ut för en rökpaus, han titta änna lite snett på oss ;)

Senare bestämde vi oss för att ta lite bilder, dem fick sminka mig och bestämma kläder och hela kalaset och sa sedan åt mig att göra porriga poser ...! Hahah, jag fick inte se hur jag såg ut förren vi fotat klar, och de "vackra" resultaten kan ni se här nedanför :P

Efter en extremt skrattig kväll satte vi oss i sängen med kladdkaka och glass
och kollade på 'Sex and the city'   MYSIGT VA :D

work it?
     

PUSSPUSS OCH TACK FÖR MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0