Tips från S

Hej hej  ♥
Anmällde mig precis till ett gäng körlektioner ...nu ska vi ta tag i detta en gång för alla ;)

Vill bara tipsa dig som är lik mig, ...d.v.s. måste känna att man fått något nyttigt gjort under dagarna, om att nästa gång du har en sådandär dag då du känner dig riktigt aktiv och igång planera in roliga saker för några veckor framöver. Man kan t.ex. anmälla sig till gympass, gitarrlektioner, en dans- eller fotokurs ...eller som jag körlektioner:)
Det är ett bra sätt att få saker gjorda på och känna sig sådär lagom gött upptagen med. Jag tycker de funkar jättebra och jag vet att annars tar dem där 'TRÖTT!!!'-dagarna över och hindrar en från att få saker gjorda.

Puss och kram ...you know you love me! //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0