Tisdag

Har vart i skolan idag :P ...kände att de va precis vad jag behövde. Hade bara en lektion men de råkar också vara veckans roligaste lektion, webbdesign! Så åkte som sagt till skolan, åt frukost i caféet med Mats och gick till lektionen med en kopp ryckande kaffe i handen. Kan de bli bättre? :P 
Sen gick jag och provade ett nytt lunchställe, Pita, tillsammans med Cissi och Simon. Som hörs på namnet så åt jag en pitawrap. 
Efter detta skyndade jag mig till Mölndal för att ha körlektion, min far åkte med i bilen så jag va tvungen att prestera bra :P ...lektionen gick ganska bra och efteråt mötte jag upp lilla Mimmi på café Haniis och vi fikade och pratade och kände oss viktiga en stund.
Sedan bar de av hem och plugga och klockan halv sju kom Cissi över för ännu mera prat och plugg :) ...Jag känner att jag verkligen mår bra av att prata, så detta va en riktigt uppiggande dag! haha
Cissi åkte hem vid elva och jag tog en varm go dusch och hoppa så småning om i säng.
Nu är jag tilbaka, gladare än någonsin! :D
Puss

 Detta lärde jag mig på webb idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0