Beroende? ...jag? :S

Dagen påbörjas som vanligt med ..KAFFE :) ...vad skulle jag någonsin ta mig till utan denna mörka njutning i kopp?
Tror jag är beroende! Har försökt sluta med kaffe helt, p.g.a. magkatarren, men de verkar inte vilja funka. 

Igår fyllde min kära kusin Ingrid 25 år, GRATTIS till henne! Ikväll ska vi åka upp till Ubbhult och fira henne på de mest värdiga sätt vi kan komma på ..med MASSA tårta :D

Nu ska jag ta med min frukost ner och sitta och kolla på 'VM' medans jag äter den :D (...VM = Veronica Mars, en av de bästa tv-serierna jag vet)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag trodde du hade svikit mig och menade fotboll :p

2010-07-03 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0