UPDATE

...detta inlägg är mest för min skull, tänker bara skriva lite om va jag hade för mig innan jag åkte till Malmö :P

  • Lördag
    Släktkalas för Ingrid ...dålig humor, tårta och allsång ..tro de eller ej men de får mig alltid på bra humör :D 
    Johanna sov över här
  • Söndag
    Träffade Hanna B. Pratade massa och hade 'SATC'-marathon ...Mys
    Åkte hem till übersöta Emilia ..åt, hade vattenkrig och sov över :P
  • Måndag
    Umgicks med Emilia
    Åkte hem till Ingrid och åt och drack gött med Ingrid, Skägget och Johanna. Vi lyssna på musik och hade lite allsång i deras vardagsrum ..tihi :)
  • Tisdag 
    Träffade Hannah S. Hade inte setts på cirka 2 och 1/2 år, men de kändes inte av :) ..Vi fika, prata och shoppa! Får göras om massa gånger i Malmö till hösten ;D
    Åkte till Malmö med mor <3


    JAG ÄLSKAR SOMMAREN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0