11/10

Idag har vi börjat med en ny kurs ...Marklära! Har pratat om jordarter och bergarter och jordmån och jag vet inte allt. Föreläsaren hade världens mest sövande röst, men jag höll mig vaken iaf.
Efter lektionerna blev de hem för en snabb paus och sen ut med Alnarpsgänget, vi är fyra tjejer i klassen som bor på området, på power-walk eftersom en tjej sträkt sig i låret och en annan började känna sig förkyld. Trevligt va de och jag fick höra de senaste skvallret ;) (De låter som om jag blivit en 50-årig rik tant som tror världen kretsar kring golfklubben och alla dess medlemmar nu, men tro mig ...jag är kvar!)
Resten av kvällen har ägnats åt att slappa, laga mat, äta mat, slappa, möblera om tv-rummet och städa förådet.

Tidig dag imorgon ...Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0