Hej igen...

Jag behöver verkligen skriva av mig idag. De kanske ni såg i inlägget 'Tankar om: Kärlek' här nedanför och ni behöver inte oroa er för att jag är påväg att förvandlas till emo ..inläggen i kategorin 'Tankar om:' är daterade med nästan en månads mellanrum och en gemensam nämnare är att jag varit ovanligt känslosam och känt ett starkt sug efter choklad när jag skrivit dem ;)

Jag ville mest nämna att jag bestämt mig för att pension inte är så dåligt och att jag planerar att fylla 65 i förtid, ikväll har jag ägnat mig åt att pressa löv och sticka en halsduk. Iofs har jag även vart ganska barnslig under dagen och bland annat kryppit omkring på köksgolvet, så de kanske går på ett ut ändå ...slutgiltig ålder = 19 hela år! :P
Har accepterat att tentan imorgon troligen inte kommer gå så bra som man skulle önska och ställer nu in siktet på omtentan den 20:onde oktober. Ska ändå ge de ett försök imorgon, är onödigt att ta ut förlusten i förskott.

Nu är de slut på vimset, nu går jag och lägger mig! Godnatt<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0