4

lördag:
Imorse åkte jag och rumskompisarna på Loppis på IKEAs parkering, jag köpte två LP-skivor och sen blev de en liten shoppingtur på IKEA med ...där stod bl.a. ett par gardiner på inköpslistan ;)

Sen blev de Malmö med Amelie. Vi fikade tillsammans och pratade i timmar. MYS!

Fick problem att ta mig tillbaks hem men kom, lite försenad, tillslut till kräftskivan(slutpelaren på småttingveckan) och jag säger bara "Leeeegen-wait for it-dary" :D haha nääe men skitsköj iaf, när vi kom dit tejpade dem ihop våra fingrar så vi fick "klor" och om vi tog av oss dessa blev vi bestraffade! De vart go mat, sång, lite dricka, bevitning av massa traditioner, massa sketch, jag vann 'bästa kräfthatt-priset' (en shot till) och sen gick vi vidare till skolans pub Pabben och dansade, bl.a. bugg, hela kvällen lång. Blev medbjuden på efterfest, gick dit en stund, gick tillbaka till Pabben och gick hemåt i sällskap med en kille som bodde åt samma håll, blev frågad om jag ville dela dusch med honom men gick hem och la mig istället. Kom hem runt sex och somnade nästa direkt! Minst sagt minnesvärd afton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0