Äntligen helg :)

Gud va skönt! Igår tog jag de ganska lungt, vi fick sluta 13.40 (1 timma och 20 minuter tidigare än planerat) ..så jag pratade lite med en klasskompis, gick på promenad med Matlida, min ena rumskompis, och sen pluggade jag lite och kollade på Veronica Mars på kvällen. Härligt!

Idag har jag kollat lite mer på V Mars, är hel fast, och sedan har jag pluggat resten av dagen ..lite duktig har jag varit iaf :P haha

Ikväll blir de småtting-middag, då får jag min kårnål och sångbok och blir officielt en ASKetare :D ..De ses fram emot! Vi har förberett vårt spex oxå. Alla klasserna fick i uppgift att skriva om en av tidernas bästa reklamlåtar till en sång om SLU, vi fick 'Nu är de fredagsmys ...' :) Hoppas de blir bra!
 Ha de göttans


These are my peeps! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0