Freetak

Mitt internet har retats lite med mig de sista men här kommer en uppdatering om vad som hänt ...Jag har varit sjuk! Roligare än så blire inte tyvärr.
Igår var jag i skolan och efteråt åkte jag till Lomma för att hämta ut bilderna och gå till Vårdcentralen, besvikelser båda två ..bilderna var överstrukna med gråa linjer på strategiska platser, de va iofs testbilder men jag måste ändå betala 60 :- för dem. På vårdcentralen fick jag betala yterligare 120 :- för att få träffa en doktor och få beskedet att jag har någon form av virus och att jag måste vänta ut de ..sålänge sitter jag här hemma och hostar ihjäl mig och orkar knappt röra mig :(
De blev ju inget possitivt inlägg dehär direkt, något som är skoj är att jag pratat med kusin Kim på telefon idag vilket alltid är lika trevligt ..hon ska åka till Grekland på söndag och jobba och turista där i sex veckor så de va verkligen skoj att prata med henne innan!
Annars har jag mest sovit och kollat på V Mars idag ..bara 4 avsnitt kvar nu, hur ska jag överleva resten av hösten eller vintern som de verkat bli i vissa delar av landet redan :P 

Nu börjar de åska här och jag planerade ändå att gå och lägga mig nu ...vem vet imorgon kanske jag vaknar upp som en friskare människa! :D Natti natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0