GBG <3

Hemma i Götet igen(fast biljettpriset ökade till hela 13 kronor :P).
Åkte direkt efter lektionen igår, kollade på 'Kung Fu Panda' under tågresan och var tillsist framme vid fem! Sen åt vi good mat och kollade lite på tv och jag deckade i sängen vid halv elva ...tror inte jag somnat vid den tiden på hela året, så de var väldigt bra för då kanske jag får tillbaks någon form av normal dygnsrytm. Är trött som tusan idag dock ..och konstigt nog extremt rastlös, har bara ätit och kollat på tv hela dagen, har blivit van vid att de händer saker omkring en hela tiden :P 

Konstigt nog så känner jag mig redan som hemma i Alnarp ...här i GBG är jag bara gäst jue :) 
Mjaa känner mig allmänt förvirrad just nu, efter alla förändringar och nya vanor och intryck ...men skoj är de ska ni veta! Hahaha :D 
Har några planer inför helgen, men vi får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0