Malmööe, Lomma & GBG <3

Gårdagen,  onsdag, var lektionsfri och spenderades i Malmö city tillsammans med Hannah (en kompis från kunskapsgymnasiet) :D  Vi shoppade loss! Jag menar ...vi shoppade ordentligt alltså! Tror jag handlade saker för typ 800 :- och då va vi ändå inne på ställen där sakerna kostade typ 30 spänn. Jag har köpt allt från te till väggdekor till batterier till fotoalbum till världen absolut dummaste men oxå härligaste sak (som jag inte kan berätta vad de är ..ännu) :P haha
När jag kom hem bjöd Magnus på födelsedags fika ..han hade bjudit över några kompisar också så jag minglade omkring lite. Resten av kvällen gjorde jag inget vettigt alls utan hängde mest på rummet ...joo jag lyckades faktiskt boka tågbiljett så jag kommer hem till GBG till helgen :D

Idag vaknade jag av att jag fick ett sms och de visade sig att alla dagens lektioner blivit inställda, så jag passade på att hämta lite frukost och äta i sängen samtidigt som jag kollade Idol ...MYS :)
Nu har jag och Matilda vart och uträttat massa ärenden också, tog en sväng bort till Lomma så de blev en härlig och lång promenad till på köpet! Wonderful!

Nu ska jag försöka mig på att plugga lite ...de har en tendens att inte gå så bra med de.
Sedan blir de iaf till att packa och baka, jag måste ju också bjuda på lite födelsedags fika ;)

Köpte ordentligt med 'Study fuel' förut så förhoppningsvis går de bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0