Plugg-paus

Känner att jag måste ta en paus och vad passar väl bättre än att slänga upp ett inlägg då!
Idag har vi haft studieutflykt till en plantskola och kollat på okulering och massa annat skoj ;) ..fick skjuts med några tjejer i klassen och självklart åkte vi fel först och kom sent, e inte så lätt att hitta ut på landet när man är nyinflyttad och iaf relativt van storstadsflicka. Trevligt va de iaf!
Sen har jag väl försökt plugga resten av dagen men de har gått lite från och till ...nu sitter jag iaf här med lite hallonsorbe, lyssnar på musik och kämpar! TENTAN ÄR IMORGON! Konstigt nog är jag inte så farligt stressad just nu, men har vart de innan ...måste bero på sockerkicken från glassen ;) haha

Nu ska jag nog bli förhörd av Madelene snart :P ..sen blire kanske lite V Mars osså! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0