There's flowers everywhere :S

Baah ...De är bara blomnamn hela tiden, plugg plugg plugg, och ändå känns de inte som att jag får lärt mig dem! Börjar drabbas lite av panik nu, och med paniken kommer ökande kaffekonsumtion och de är verkligen inte bra för min mage :(

Aja slut med klagandet, jag ska klara detta! I lite possitivare anda kan jag säga att jag nu börjar bli nöjdare med min blogg ...den känns liksom mer som jag nu :D

Idag har jag haft världens längsta dag, ända från 9.15 till 11.40, jag avled nästan ;) haha
Jag har också vart och fixat med husliga saker och tvättat idag, nu tillbaks till PLUGGET ...Rädda mig!


För att inte ni heller ska komma undan...
Här är en Helianthus x laetiflorus 'Miss Mellish'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0