Wille känns febrig... (?!)

Hektisk dag, men skitroligt har de vart! :D
Dagen med att jag låg och snozade i 45 minuter, jag hann precis i tid till min lektion i grundläggande växtkännedom. Vi hade först en introduktion av kursen och gick sedan en guidad rundvandring i parkerna, de finns ett träd som luktar som kakdeg när man går förbi de :D 
Vi höll iaf på med detta i 3 timmar och sen blev de dags för lunch ...jag åkte hem, käka lunch, kom på att jag hade tvätt-tid, gick och tvättade, fik inte igång maskinen, gick och hämtade förstärkning, fick tillslut äntligen igång de, åkte och handlade, upptäkte att jag va sen till småtting-aktiviteterna, skyndade hem och packade upp, cyklade bort till småtting-tältet och hann precis få fika innan dem plockade undan. Sen blev de 5-kamp ..vi körde ganska klassiska grenar, men de var sjukt kul! När alla grenar var klara blev de grill, möte med faddrarna och sen åkte jag hem och förvandlade köksbordet till en pyssel-workshop, vi ska nämligen göra egna hattar till kräftskivan på lördag :D ...dem flesta hann nog göra de innan fikan, men jag fick iaf till en ganska fin en här hemma. Har även vart duktig nog att diska och hämta in tvätten ikväll!

.. så nu sitter jag här, solbränd i fejan och myggbiten över hela benen, hade tänkt fixa lite i rummet och se till att tvätten kommer in där den ska :D Livet leker!

Ha de gött, köss haj


Fin va ..jag kallar honom Kevin Kräfta :D


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du borde visat din kreativitet här hemma istället Sandra. Busunge!

2010-09-03 @ 12:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0