15:e

Idag va jag och Anna på stada :) ..Vi drack frapino(de va Anna som introducerade mig för denna himelskt goda dryck under förra årets GBG-kalas ...ha blivit början av en tradition nu :P) Eftersom de regnade något denna dagen så blev de mestadels shopping, men de va riktigt trevligt och jag fick köpt mig en jeansskjorta so I'm happy :D Tänkte möt några vänner på Rix FM festivalen ..men de blev lite senare än jag tänkt och jag måste erkänna att jag va något trött. Istället blev de hemgång, matlagning och filmkväll tillsammans med mamma och Frida :D

Utekvällen innan va oxå lyckad, även om de tog ett tag innan vi kom in på någon klubb(och innan mitt leg kom tillrätta :S). Tillslut blev de Bryggeriet och vi dansade oss varma och jag blev till och med bjuden på två drinkar(..för första gången någonsin)

De va 24 ganska trevliga timmar :D Puss


PICS OF THE DAY:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0