4 ...3 BaaH :P

Börjar närma sig nu!

Igår va jag som sagt i Uddevalla med Marielllllllllllllllllle, de va skoooj. Marielle är "störst, bäst och snabbast" på vägen :) På kvällen åkte jag in till stan och tog en öl med Erika oxå, hon har jobbat hårt hela sommaren så de va väldigt skoj att vi hann ses en stund och fira att hon jobbat sin sista arbetsdag :D

Idag har jeij:
övningskört, shoppat, träffat lilla söta fröken Emilia i stan och fikat och nu tillsist osså äntligen fått färgat mitt hår :) ..Jag och Emilia hittade ett lite småudda erbjudande i stada som vi va tvugna att slå till på: "Köp en glass med tre kulor och få en kaffe". Mycket passande till dagen ganska varma och mycket blåsiga dag, don't you think? :P ...och underbart go glass!


Här kommer en poetiskt ihopsatt berättelse om en tämligen ospeciel händelse i min dag:
"Hon hystade i sig de sista kaffet, som om de vore den bästa medicinen i världen för en flicka med magkatarr, klev av tåget och skyndade sig vidare..."

Har jag inte en framtid som poetisk författare så vet jag inte vad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0