Teoretiskt sett...

Hahha blää ..jag pluggar teori som bara tusan, men de går seegt! Vill ändå försöka ta mitt körkort någon gång under detta årtiondet så de blir väll bara till att kämpa på. Måste säga STORT GRATTIS till Marielle(a.k.a. KINESEN) som tog sitt körkort i förrgår, den 10:nde augusti :D

I övrigt har jag gjort massa skoj dem senaste dagarna därribland...

Vart i Ullared och shoppat, de gick bara på 670:- ;)
Haft "grill"-kväll med Emilia, Polle, Johanna och Linnéa
Vart på spritfest hemma hos kusin Johanna, ett ord: GALET!
Haft två körlektioner
Fikat med Cissi
Vart på "Stand up" på Göteborgskalaset med Marielle, Josefine och Martin
Haft "filmdag" med Marielle, Josefine och Alexandra
 ...och sist men inte minst vart på HARDCORE SUPERSTAR-konsert med den gamle farsgubben igår, de va en riktigt rolig upplevelse :D

Så de har hänt mycket skoj ..nu ska jag byta om från pjamasen och sen tillbaks till teoripluggandet! Ha´t sköj


Hardcore Superstar - Wanna know sadistic girls (från kommande skivan 'Split your lip')
 ..tror filmaren står på ungefär samma plats vi stod på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0