6/2

Även idag är jag sjukling ...har gått omkring hemma och degat hela dagen.
Eftersom de verkade för komplicerat att få någon läxa gjord med konstant huvudvärk och pms bestämde jag mig för att lära mig spela en ny låt på gitarren istället :) ..fick bli Cannonball med Damien Rice och de gick ganska bra ett tag, lyckades lära mig början iaf :P
Har också sett på film med min älskade syster, fick bli '17 again' med Zac Efron i huvudrollen. Den va faktiskt riktigt rolig och de går ju inte att förneka att Zac är extremt snygg! (något som jag skäms lite för att erkänna :P)

Kvällen ska spenderas med mamsen och papsen, ätandes cous-cous sallad och med Melodifestival på tv(man bara måste, de hör ju till!)

Min tillfälliga favoritlåt, har inte fått den ur huvudet på hela dan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0