BALUNS

Idag har jag brukat nyttja genom att köra en dubbelkörlektion ...men sen skyndade jag mig hem för att fira min kära 88-åriga farmor på hennes födelsedag. Som traditionen säger åt vi gräddtårta och beskådade paketöppning, efter farmors hemgång fortsatte dock partajet ...vi photoshopade ihop en fin bild på min nyklippta kusin Johanna (hon är numer väldigt lik Günther), åtta personer satt och stirrade på Frida när hon försökte blåsa upp en ballong, vi har lekt med 'PIIIIP'-leksaker och tillsist vikt oss halvt till döds i skratt när vi kollade på olika sketcher av 'Grotesco' och 'Galenskaparna'.
Taha ..de är svårt att förstå hur roliga dessa filmklipp blir i sällskap av min släkt ...efteråt citeras och imiteras de roligaste delarna av sketcherna i fulast möjliga dialekter :D ...Baahahaha

Nu är jag glad ...ska spinna vidare på detta genom att städa mitt rum(!?) :/

Dagens ord, uttalat av Hugo, måste ändå bli: "Skriskofren" ... :D

Mitt mästerverk:


'Födelsedagsbarnet':

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad fasiken är skriskofren för nåt? :P

2010-07-15 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0