I'm back (bringing sexhy)

..Tjo nu är livet lungt igen :) Har haft fullt upp de senaste dagarna och tänkte nu göra en kort sammanfattning av vad som hänt.

I fredags åkte familjen ner till Mellbystrand för att delta i en orienteringstävling kallad Hallands 3-dagars. Första etappen va en kvällsetapp som gick på fredagseftermiddagen ..Jag sprang en bana på 3,65 km och kom på 64:e plats av 80 tävlande i klassen Ö5(medelsvår). Sedan vandrade jag och pappa tillbaks, till gården vi bodde i, längst stranden :D ..de va väldigt fint där och vi gick närmare en halvmil, så bra träning va de oxå :D ...kvällen avslutades med bad i havet tillsammans med vänner och kall pizza med resten av klubbmedlemarna. Om orienteringen måste jag oxå säga 'It feelt good to be back out there!'

lördagen orkade jag inte upp i tid till tävlingen, tyvärr ...beror nog på att luftmadrassen jag sov på inte gick att blåsa upp, så jag sov nästan direkt på golvet. Istället åkte vi en sväng förbi Båstad(där de krylla av snobbar, eugh) på morgonen och badade hela kvällen :D wohoo

söndagen tävlade jag igen ...Då sprang jag en bana på 3,2 km och kom 87:a av 99 tävlande, denna gången sprang jag klassen Ö7(svår). Sedan lämnade vi den sköna västkusten och åkte hem till ljuva K-red igen. På kvällen åkte jag in till stan, fikade med Marielle(kinesen xD) och såg 'Eclipse' på bio med Emilia :D nice times ...jag sov över hemma hos henne oxå och vi kollade på film halva natten.

Måndagen
spenderades med körlektion, shopping i stan med Emilia och ett antal fyllesamtal från Mats på kvällen.

I tisdags städade jag mitt rum och på kvällen åkte jag och 'kinesen' hem till Mats och grillade, badade och sov över. Marielle somnade snabbt och jag fick en cirka två timmar lång ryggmassage av mästermassösen Mats. Lovely! :D

Slutligen ...idag så har jag åkt hem från Hålanda, pratat i telefon med kusin-Kim och kusin-Moa spelat kort med päronen, spelat 'the sims'(nostalgin de väcker alltså :P) och varit allmänt pms:ig och haft huvudvärk.

Blandad kvalité på de senaste dagarna, men men ingen har väll ett perfekt liv. De va allt för mig för denna gång. Vi ses nästa gång om ni vill vågar och kan. Puss och god natt<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0