De blåser här i Skåne idag...

...du har de säkert bättre än jag, de händer inget särskilt, jag har de ganska bra men de blåser här i Skåne idag!

Nää nu har jag citerat klart Carola ..detta är ju nästan skamligt :P haha
Jag har de bra är fortfarande otroligt seg dock ..de känns som att jag väntar på att hitta tillbaka till livet på något sätt. Läskigt när man uttrycker de så! De är ganska chill egentligen men jag hinner inte med att hålla på såhär. När jag blir helt frisk ska jag börja träna och förhoppningsvis kommer resten med de(har fortfarande lite rinnig näsa och så, vill inte riskera att bli sjuk igen).
Annars har jag de bra, har vart på lektioner, pluggat lite och handlat idag. Imorgon är jag ledig och på torsdag är de dags för träd-tentan! Så jag har 172 träd som jag håller på att lära mig skilja på och namnge på latin nu. Känns ovant att inte vara helt sönderstressad och pimpla kaffe som jag brukade göra innan stora test ...jag är helt enkelt för seg för att stressa upp mig nu, antar att de kan ha sina fördelar, magen mår ju helt klart bättre på detta sättet! :P


Tentaplugg vid en Acer campestre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0