Does that make me crazy?

Heeeeeeeeelg ..åh gud vad jag har längtat! Jag tänkte börja med att säga att jag tyvärr failade träd-tentan, men de gjorde mer än halva klassen så jag tycker inte de känns allt för hårt. Fick ändå 20 poäng vilket var mer än jag trodde (maxpoäng var 78).

Jag satt också uppe med inlämningsuppgiftrn till tre i natt (är ju natt nu med, så igår kan man säg då), vilket jag gjort tidigare också vid några få tillfällen men aldrig tidigare har jag vart såhär trött efteråt! Usch och fy och blää!
Idag har de vart redovisningar, inlämning av uppgiften nämnd ovan, genomgång om nästa uppgift och en föreläsning om olika rederanssystem. Något segt!
Efter de åkte jag och handlade lite mat, ska ju laga lunch till familjen som kommer ner imorgon, de blev en power-nap och kvällen har spenderats tittandes på 'Kärlek på menyn' med rumskompisarna.
Nu är jag så trött så att de skulle kunna stå en ko bakom mig och idisla på min tröja utan att jag märkt av de så nu är de helt klart dax att krypa ner i sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0