Day 20 in Skåne-land

Haha ..Jaa idag har jag haft lektion fram till tolv, efter de gick jag till skolans bokhandel(som öppnade idag) och köpte två blomster-böcker. De kostade 624 :- ..skitdyrt :S Men men jag får väll svälta mig en i vecka så tar jag igen de ;) hahah.
Jaa näe jag har mått riktigt bra idag, tror att de beror på att jag börjat med laktosfri mjölk och yoghurt.
Jag tog även en sväng till Lomma, som ligger precis intill Alnarp, införskaffade lite frimärken och postade lite brev. Fick oxå förtidsröstat så nu är de klart :D

Jaa de har vart en produktiv dag! Nu kom jag precis hem från sortementet, där jag har fotat de allra sista blommorna inför tentan på onsdag. Nu blire plugg, plugg, plugg! Men alla måste ju ha paus oxå så jag tänkte titta in om en stund igen och lägga upp lite bilder från Alnarp. 

Ses snart då ;) Haaj 


Värsting lexikonet och en annan bra bok, till och med mina lakan är de blommor på, jag går in för de ordentligt ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

Mamma vill låna!!!

2010-09-20 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0