It's the end of an era!

Hej och välkomna till ytterligare en dag i sjukling-land, jag blir friskare en stund och sen blir jag sämre igen, de börjar verkligen bli tjatigt nu!
Idag har jag vart nästan lika oproduktiv som igår med ETT undantag, jag cyklade och handlade förut och jag måste verkligen säga att de va skönt att duscha, komma ut och känna sig lite levande igen. Annars samma som igår kväll ..nämligen Veronica Mars-tittande. Vi kollade på sista avsnittet nu precis så nu slutar tjatet här på bloggen, känns som om jag nästan bara kollat på den serien sen jag flyttade ner :P ..de kommer helt klart kännas tomt, vad ska jag göra resten av hösten och vintern?
Å andra sidan är de ganska bra för nu kanske jag kan konsentrera mig på plugget istället. Tänkte försöka gå till skolan imorgon och hoppas att jag inte får hostattacker varanan sekund ...wish me luck :P

 Anyways ...godnatt! Träna hårt och lev väl! I'm out!


Vill ha mera sommar ...då är man åtminstonde frisk och förnuftig!(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0